Starosta Brodnicki ogłosił konkurs w sprawie naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Brodnicy. Chodzi o samodzielne stanowisko inspektora do spraw zarządzania ruchem drogowym.
Kandydatem może być osoba, która spełnia wymagania określone w ustawie o pracownikach samorządowych. Musi posiadać wykształcenie wyższe techniczne w zakresie drogownictwa, budownictwa, transportu lub inżynierii ruchu, co najmniej trzyletni staż pracy, znajomość przepisów prawnych w zakresie ustawy „Prawo o ruchu drogowym, ustawy o drogach publicznych, rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem, doświadczenie zawodowe w obszarze: zarządzanie ruchem, zarządzanie drogami, budowa dróg, projektowanie dróg lub inne związane z ruchem drogowym i działaniem na rzecz bezpieczeństwa ruchu, prawo jazdy kat. B”. Kandydat musi znać procedury administracyjne oraz ustawy o samorządzie powiatowym, a także obsługę komputera działającego w środowisku Windows, w tym pakietu Microsoft Office, posiadać umiejętność planowania i organizacji pracy, cechować się odpowiedzialnością, samodzielnością, komunikatywnością. Termin składania zgłoszeń na konkurs upływa 25 lutego 2019 r.
Szczegółowe wymagania oraz zasady naboru znajdują się w ogłoszeniu o konkursie opublikowanym na stronie Biuletynu Informacji Publicznej pod adresem http://starostwo-brodnica.bip.net.pl/?c=2003
Napisz komentarz
Komentarze