Podczas gali kampanii „Zachowaj Trzeźwy Umysł” w Warszawie certyfikatem i okolicznościowym medalem wyróżniona została Brodnica za kilkunastoletni udział w kampanii, za wyjątkową aktywność i podejmowanie godnych naśladowani działań w dziedzinie profilaktyki alkoholowej i narkotykowej
W Centrum Olimpijskim w Warszawie odbył się uroczysty finał kampanii Zachowaj Trzeźwy Umysł 2018. W tym roku ZTU towarzyszyło hasło „Autoportret - zadziwiam siebie, gdy siebie poznaję - czyli o budowie poczucia własnej wartości”, patronat honorowy nad kampanią objęli Minister Edukacji Narodowej oraz Minister Sportu i Turystyki.
W imieniu Jarosława Radacza Burmistrza Brodnicy wyróżnienie odebrała Hanna Osińska, kierownik Biura Zdrowia i Pomocy Społecznej UM w Brodnicy.
Samorząd brodnicki znalazł się w gronie 16 najbardziej aktywnych samorządów w kraju, które promują konstruktywne postawy, zdrowy styl życia oraz zachowania prospołeczne jako alternatywy wobec wielu patologii, szczególnie picia alkoholu, zażywania narkotyków oraz stosowania przemocy. Od kilkunastu lat mieszkańcy Brodnicy biorą udział w konkursach, warsztatach, zawodach oraz imprezach rekreacyjnych organizowanym w ramach kampanii.
- Dziękujemy wszystkim, którzy włączają się w realizację tej jakże potrzebnej akcji, za trud, zaangażowanie i współpracę. – mówi Jarosław Radacz, burmistrz Brodnicy. - Bez udziału różnych środowisk, a w szczególności szkół projekt „Zachowaj Trzeźwy Umysł” nie mógłby się udać. Otrzymane wyróżnienia są formą docenienia wspólnej pracy całych zespołów ludzi, działających w naszej społeczności.
Kampania „Zachowaj Trzeźwy Umysł" to realizowana od 2002 roku ogólnopolska akcja podejmująca problem profilaktyki uzależnień. To projekt długofalowy, którego istotą jest współpraca z samorządami lokalnymi w całym kraju. Szczególnym atutem kampanii „Zachowaj Trzeźwy Umysł" są znani polscy sportowcy. Dotychczas swym autorytetem wspierali nas m. in. Robert Korzeniowski, Jerzy Dudek, Adam Małysz, Maciej Żurawski, Małgorzata Dydek, Monika Pyrek, Marek Kamiński, Natalia Partyka, Maja Włoszczowska. Ich udział podnosi rangę przedsięwzięcia i sprawia, że przekaz profilaktyczny jest znacznie atrakcyjniejszy dla młodych adresatów.
Opr. (v)
Napisz komentarz
Komentarze