Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
wtorek, 26 listopada 2024 02:28

Portfel jako przestrzeń reklamowa

Portfel jest jednym z najczęściej używanych przedmiotów osobistych. Większość osób nawet kilka razy dziennie sięga po swój portfel by płacić za różnorodne produkty i usługi. Wykorzystanie tego faktu do działań reklamowych wydaje się bardzo dobrym pomysłem. Tylko jak to zrobić?
  • 16.02.2018 13:00
  • Autor: Grupa Tipmedia
Portfel jako przestrzeń reklamowa

Okazuje się, że jest to stosunkowo proste. Wystarczy podarować klientowi odpowiednio dobrany portfel reklamowy. Jeżeli jego jakość i wygląd będą stały na wysokim poziomie, prawdopodobnie klient wykorzysta go lub podaruje jednej z bliskich osób. Dzięki temu bezpośrednio lub pośrednio będzie w jego świadomości regularnie będzie pojawiać się fakt istnienia firmy, która go w ten sposób obdarowała. 

Portfel reklamowy – promocja firmy na całe lata 

Gadżety reklamowe jak długopisy i drobne przybory biurowe mają o wiele krótszy okres, kiedy są używane przez klientów, niż ma to miejsce w przypadku portfeli reklamowych. Dobrej jakości portfel może służyć właścicielowi przez wiele lat. Umieszczenie na nim logo firmy lub jej nazwy sprawi, że część osobistej przestrzeni klienta zostanie zamieniona w zagospodarowaną przez firmę przestrzeń reklamową. Z marketingowego punktu widzenia oznacza to bardzo dobrą inwestycję. Mając na uwadze osiągnięty efekt oraz okres jego oddziaływanie, koszt poniesiony w związku tym zabiegiem należy uznać za niski. 

Osoby obdarowane często doceniają takie użyteczne prezenty. Mogą w przyszłości odwzajemnić się dalszą współpracą lub polecając firmę swoim własnym partnerom i klientom. Podarowany portfel reklamowy, z pewnością zostanie odebrany jako gest świadczący o profesjonalizmie firmy oraz będzie zaproszeniem do długoterminowej i owocnej współpracy. 

Wysoka jakość wykonania 

Portfele reklamowe są wykonane z wysokiej jakości materiałów. Charakteryzują się dużą wytrzymałością. Zdecydowanie wyróżniają się na tle większości obecnych na rynku modeli portfeli. Przede wszystkim są bardzo funkcjonalne. Do ich wykonania używane są z tworzywa skóropodobne lub skóra naturalna. Ich projekty są bardzo stylowe, a wykonanie pozostaje w zgodzie są z aktualnymi trendami mody. Dostępne są zarówno modele damskie, jak i męskie. 

Możliwe jest oznakowanie portfela lub tylko opakowania, w którym zostanie on podarowany. Naniesione na portfel logo lub inny przekaz cechuje się maksymalną trwałością i elegancją. 

Ekskluzywne portfele reklamowe 

Wiele firm chce zaoferować swoim klientom gadżety reklamowe naprawdę najwyższej klasy. Jest to dobre podejście, ponieważ wraz z jakością wykonania portfela, wzrasta prawdopodobieństwo, że klient rzeczywiście go wykorzysta. Dodatkowo najbardziej cenni partnerzy, związani z firmą kontraktami o bardzo dużej wartości, powinni zostać obdarowani portfelami adekwatnymi do ich stylu i sposobu życia. Efekt taki może zostać zagwarantowany przez piękne, luksusowe modele portfeli reklamowych, które są bogato zdobione. Przykładowo najwyższej klasy portfele damskie posiadają zdobienia wykonane z kryształów Swarowskiego. Luksusowe portfele są pakowane w eleganckie drewniane pudełka, które dodatkowo także można ozdobić, np. umieszczając na nich logo firmy.

Daicon Sp. z o.o. Sp. k. - Producent gadżetów reklamowych

ul. Okoniowa 9/66

91-498 Łódź

KRS: 0000541910

REGON: 100285554

NIP: 7262552678

WWW: https://gadzety-reklamowe.com/

--- Artykuł sponsorowany ---